Drowsy

kavaj

Posted in Konsumtion by drowsy on 19 april 2010

idag ska jag jaga rätt på en outfit man kan ha då klädkoden är kavaj. jag vet i alla fall hur jag inte ska se ut.

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Martin said, on 19 april 2010 at 12:43

    Hähä, hähähä!

  2. Martina said, on 19 april 2010 at 12:44

    Martina skulle det vara där, ja.

  3. drowsy said, on 20 april 2010 at 7:58

    Alltså… jag bara undrar… är hon seriös eller kunde hon inte hålla sig? Är det ett uppror eller bara dålig smak? Jag är förbryllad!

  4. Sarah said, on 03 maj 2010 at 7:51

    Haha!!

    Varför inte? :)

  5. drowsy said, on 06 maj 2010 at 15:25

    sarah,
    för det första är det shortsen som stör mig.
    för det andra är outfiten ytterst osmickrande för hennes kroppsform. hon ser både tjock och spinkig ut samtidigt. not very nice. kläder ska framhäva ens snygga features, inte de dåliga (eller otränade).

  6. Elin [ n e v n a r i e n ] said, on 23 juni 2010 at 8:37

    sv: men tack så mycket, vad kul! :D


Kommentera

