Drowsy

jämt trött

Posted in Bitterhet/Ångest by drowsy on 07 mars 2010

jag önskar att jag hade något intressant att skriva. men det har jag inte.

jag är trött mest hela tiden. är det vintern eller något annat? om det är vintern så tycker jag att den kan ta slut typ NU. fast någon måste dra mig ur sängen när det händer, så att jag inte missar.

jag har varit utomhus idag i alla fall. följde med bror och brorstjej till ikea. vi köpte ingenting! det var så långa köer. det kändes som en bedrift att inte köpa någonting på ikea. det är så lätt hänt att det blir en kasse med värmeljus, ny badrumsmatta och sånt stuff. sånt som är sååå billigt nästan gratis, och sen blir minst trehundra spänn och tjugofem minuter i kö. men vi lyckades! sen åt vi. sanna sa att jag såg så glad ut då.

Kommentera

