Drowsy

Posted in Vardag by drowsy on 07 januari 2010

dagens bedrift var alldeles klart att promenera i -15 till djuraffären och köpa 20 liter kattsand, ta bussen hem och bära upp kattsanden för tre trappor.

för övrigt vill jag åka på chartersemester. längtar efter solbränd hy, glada mjuka pussar, hålla handen på strandpromenad, läsa pocketböcker, avslappning, god mat, några härliga sommardrinkar och bekymmersfrihet för några dagar.

nu skulle jag vilja ha mitt schema för vårterminen så jag kan planera in en jävla sistaminuten charter.

om jag hade obegränsat med pengar, eller egentligen bara typ 50 lax liggandes någonstans som inte behövde användas till något annat… så skulle jag vilja åka till bali. looks really nice on pictures. maldiverna verkar också trevligt.

Kommentera

