Drowsy

Posted in Vardag by drowsy on 29 december 2009

I dag har jag byggt två hyllsektioner på jobbet. Och ritat skyltar. Och organiserat i ett skåp. Jag älskar att få betalt för att göra roliga saker. Skönt att slippa ha uniformen på sig också, så man slipper svara på frågor från kunder och stå i kassan när man har andra grejer för sig.

Är väldigt nöjd med tröjan jag köpte igår. Känner mig snygg och bekväm. H&Ms vårkatalog låg innan för dörren när jag kom hem. Det känns lite tidigt, men det går kanske att drömma sig bort till varmare väder. Även om jag gillar riktig vinter, med snö och minusgrader.

Kommentera

