Drowsy

I Linköping

Posted in Konsumtion, Vardag by drowsy on 06 november 2009

Framme i Linköping nu. Sitter på ett kafe på Hanterkargatan. Första bästa. De spelar r n’ b och har flashing inredning. Men kaffet smakar bra och det är skönt för kroppen att slippa bära på allt jag tog med mig. Ryggsäcken har nog aldrig vägt så här mycket. Jag undrar vad jag tagit med mig. Jag är glad att jag erkände mitt behov av mjukiskläder och tofflor, så de fick följa med.

Kusin vitamin är på jobbet. Jag ska försöka hitta en butik som säljer laptopfodral som kan sitta på datorn hela tiden, ett sånt med resår om kanterna. Och helst så simpel designs om möjligt. Typ svart. Svart är min nya färg. Och grått. Och vitt. Jag går numer i gråskala. Eller dov färgskala.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Andreas said, on 23 november 2009 at 0:37

    Hittade du något snygg fodral?

  2. drowsy said, on 23 november 2009 at 22:38

    jaa! Det gjorde jag. Ett svartvitt mönstrat från Akademibokhandeln :) Billigt var det också, bara 119 kr, annars brukar andra fodral kosta minst 300. Tyvärr saknade fodralet resår, men det kan man ju fixa själv :)


Kommentera

