Drowsy

upp och ner

Posted in Vardag by drowsy on 02 november 2009

dagen började bra. och slutar bra. men det var lite upp och ner emellan. förmodligen för att jag inte hann äta regelbundet.

Först lämna in hemtentan. Sen åka till Scandic Hotell för att få på kurs. Inser att kursen inte är på Scandic. Ringer min chef och frågar var kursen ska vara, och det visar sig att det är i en helt annan del av staden. Får skjuts (tack). Hon som skjutsade försvann, kanske för att nånting annat kom upp, eller för att det inte fanns några p-platser (hon släppte mig först). Repetition av HLR (2 inblåsningar, 30 kompressioner. fortsätt till räddningstjänsten kommer) och brandsläckning med brandfilt + brandsläckare. Trött som ett as och lite ledsen efter kursen, för jag var hungrig och kände mig ensam. Hem och rita fantomen. Äta. Titta lite teve. Powerwalka på bandet. Yoga. Snacka med storebror. Nu lugn och fin och dricker massa vatten (=jävligt kissnödig!). Ska hinna läsa lite innan jag somnar, tänkte jag. Så jag är på banan i morgon när det börjas ny kurs.

Man kan göra många konstiga grejer med kroppen som känns omöjliga. Här är en.

God natt.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. cambitch said, on 04 november 2009 at 9:21

    yoyoyo babe? hoppas allt e gött att du inte pluggar för mycket slipskunskap och axelvaddar på människoinstitutet. jag skulle spamma dig medn kommer bara ihåg din msn, men jag skriver sidan här under webbplats iaf det va bara den jag skulle visa :D I MADE IT MYSELF!!! :D

    ÄPPELKAKA!!!

    THACAM

  2. drowsy said, on 04 november 2009 at 22:57

    ingen slipskunskap, och fåtalet axelvaddar men mer av etnicitet, identitet, sociala gränsdragningar, långa korridorer och kaffe i pappersmuggar. love it.

    finaste hemsidan babe! <3 x 700. jag har länkat!


Kommentera

