Drowsy

drowsy but happy

Posted in Vardag by drowsy on 14 april 2009


Bild: spottedbylocals.com/berlin

Väcktes, på tok för tidigt, av tre hungriga katter. Varav en med hög stämma. Men även om de väcker mig tidigt är de bland det käraste jag har, i alla fall det käraste jag äger.

Vaknade 5
Skola 9-14.30
Jobb 16-22

Nu är jag sådär trött att det värker bakom ögonen. Men jag har haft en fin dag. Och jag längtar efter att vakna i morgonbitt. Och på måndag åker jag till Berlin! Ge mig alla dina bästa Berlintips! Nu!

Kommentera

