Drowsy

motivering

Posted in 3 Konst by drowsy on 01 mars 2009

precis skrivit ut konstfacksmotiveringen. är utmattad i själ och hjärta och vill helst fylla det med skräp, för att få ur all konstnärlighet ur mig för en liten stund. typ surfa porr, paris hiltons new bff, dokusåpor (den rätte för rosing verkar intressant) och köpa onödiga saker via internet. kanske också skaffa ett konto på spraydate bara för att. inte för att jag behöver en dejt eller något ytterligare förhållande, men jag känner att jag vill surpla i mig lågkultur och vara sarkastisk och elak mot folk (varför då för?)  tills jag kräks och vill börja rita igen.

idag glömde jag bort att min lägenhetskompis fyller år. kändes inte bra.

hur mår du?

Kommentera

