Drowsy

jag hjärta läkarmissionen

Posted in Vardag by drowsy on 27 februari 2009

jag köpte en ny outfit idag, hela 120 kronor kostade den. Byxa, blus och väst.

bild014bild015

sen passade jag på att köpa 15 kg kattsand. jag är jävligt stark, men inte dumihuvudet så jag tog bussen hem. bar 15kgssäcken från busshållplatsen till huset, sen tre trappor utan hiss. yeah!

utanför fönstret sitter pundarna på bänkarna i trappan. en skriker ”din hora”, ”kom då din hora”, och en annan svarar ”ta hit polisen! hallå det sitter knarkare här”. sen svarade den första ”din hora”. ibland skriker deras hundar på varandra. heja förortsliv!

jag är rätt pepp idag faktiskt.

Tagged with:

Kommentera

