Drowsy

4februari2009

Posted in Media, Vardag by drowsy on 04 februari 2009

rosa

hej bloggen.
jag är upptagen.
– litografikurs, just nu
– fylla år, februari
– arbetsprover till konstfack GDI, mars
– planera berlinresa, april
– slututställning med skolan, maj

men jag ville i alla fall dela med mig av min dröm om rosa hår.

ps. varför mejlar ingen mig och frågar om jag vill fylla mina läppar med gegga, eller piffa till mina tuttar lite. jag bloggar ju också. ibland. inte för att jag skulle tacka ja till något erbjudande, men ändå. det är lite som när man är den sista i klassen att bli tafsad på, man är glad att slippa, fast liksom avundsjuk över uppmärksamheten. äsch, jag skojar bara. det var inte alls så.. inte alls. minns du när du gick i mellanstadiet?

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Isabel said, on 10 februari 2009 at 0:06

    Vad fin bilden blev gumman! Hur nice som helst! ^^


Kommentera

