Drowsy

CREEP tribute

Posted in Media by drowsy on 30 december 2008

Fint man kan göra om man har tre månader över.
http://www.mediastorm.com/0014.htm

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. C said, on 27 januari 2009 at 10:25

    hej vi skrev för tusen år sedan
    i morse tänkte jag på dig
    kunde inte komma ihåg vad du hette på helgon, och inte på whoa.
    lyckades hittade ett gammalt mms från dig, men stog inte från vilket nummer
    sen gick jag igenom min kompislista på deviantart
    och där var det!
    var kan man hitta dig nu för tiden, har du facebook?

  2. drowsy said, on 01 februari 2009 at 13:57

    Jag tror jag heter dr0wsy på helgon, raderade migsjälv i panik för ett tag sen och reggade nytt liknande namn. typ nåt sånt.
    Har facebook också, vad jag heter står i mejl på din deviantart.
    Kram!


Kommentera

