Drowsy

Mer modeblogg

Posted in Kultur by drowsy on 19 september 2008

Inspirerad av Blondinbella, Elin Kling och Engla lägger jag här ut ett modebloggsinlägg. Som de största använder jag min egen outfit till er inspiration.

Tröja, 98 kronor från HM. Långt linne med boxarrygg, 100kr från nån outlet på landet. Mjukisbyxor, gratis, stulna från något gammat ex som jag aldrig mer vill se.

Jag gillar att det dyraste jag äger är mina glasögon. Eller kanske är det min säng? Nä, tror brillorna toppar.

Tagged with: ,

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mats33 said, on 30 september 2008 at 18:21

    Det verkar som om Kläderna gör Qvinnan. Den lediga, nästan bohemiska, och för den delen seriösa, stilen passar dig. Fast lite färger här och där skulle också vara snyggt.

  2. drowsy said, on 08 oktober 2008 at 23:56

    Jag brukar vara med färgglad. Idag har jag matchat mjukisbyxorna med en blodröd tshirt.


Kommentera

