Drowsy

Ny piercing

Posted in Vardag by drowsy on 31 augusti 2008

Var på tatueringsmässan igår. Och gjorde en piercing. I septum. Det gjorde skitont. Men det gäller att passa på när man ändå inte får jobba på ett tag (tack vare csn), så den hinner läka. Kan tidigast börja jobba första december igen.

Mamma kommer bli besviken. Igen. Sist jag piercade mig sa mamma att hon aldrig skulle förlåta mig, då var det en rätt vanlig på sidan av läppen. Tjurringspiercing ser ju lite annorlunda ut.

Har inte riktigt vant mig än. Det är lite som när man färgar håret i en ny färg och inte känner igen sig i spegeln, fast jag vet ju att den sitter där, för den gör ont.

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kusin Emma said, on 31 augusti 2008 at 22:23

    Å va kul! Bild? Jag funderade ett tag på att pierca tungan, men sen har jag läst en massa och insett att det troligen skulle slita på mina tänder och diverse andra ställen jag inte vill, så det kommer inte bli nåt med det..


Kommentera

