Drowsy

Pride

Posted in Politik by drowsy on 19 juli 2008

Kollar igenom Europrideprogrammet på hemsidan, shit va fullspäckat! Hur ska jag ens kunna organisera mitt förvirrade huvud till alla evenemang som jag vill närvara vid, titta på, lyssna på? Och vem vill göra mig sällskap? En veckobiljett kostar 800 kr.

Nu måste jag organisera ett schema, OM mitt Excel vill funka.

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Andreas said, on 19 juli 2008 at 16:04

    Jag, Chris & Albin vill närvara i alla fall en dag. Kanske kan styra upp nåt så vi kan hänga ihop =)


Kommentera

