Drowsy

dagens förhoppning

Posted in Vardag by drowsy on 09 juni 2008

min enda förhoppning jag hade igår om morgondagen var att jag skulle få två brev, ett som säger att jag har ett paket på posten att hämta (innehållande 2GB RAMminne) och ett brev som säger att jag kommit in på utbildningen.

pratade med ida en timme i telefon, sen försökte jag meditera i badkaret samtidigt som jag hade en hårinpackning och djuprengörande ansiktskräm. jag förväntar mig alltid att dyr ansiktsrengöring liksom skalar av allt det fula i huden och visar ett lent, rent, helt, perfekt ansikte utan finnar eller infekterade pormaskar etc. jag är trött på att känna mig som en tonåring.

nu följer 4 dagar av ickeutsmyckning. inget nagellack, inga piercings, ingen klocka. bara jobba effektivt, le och vara trevlig.

Kommentera

