Drowsy

dagböcker

Posted in 3 Konst, Relationer, Vardag by drowsy on 08 april 2008

Jag har dagböcker kvar från 1995. Fram till 2006 saknas endast 15 månaders dokumentation. Häftigt faktiskt. 2006 flyttade jag hemifrån så jag antar att böckerna jag skrivit i sedan dess finns i mitt sovrum någonstans.

Har sparat dem för att jag tänk att jag ska göra något av dem någongång. Nu kanske jag kan använda delar av mina tonår till ett skolprojekt.

Eller så gör jag som Linda Skugge och ger ut dem oredigerade, LOL.

Konversation på Msn
T säger: Men får du inte ångest av dem? Jag vet inte om jag skulle palla ha kvar sånt.
Jag: but i’m an artist!
T: Haha, ni kan sånt! :)

Kommentera

