Drowsy

i’m good, i’m done

Posted in Vardag by drowsy on 11 mars 2008

Åh vad jag är bra! Mest i allmänhet men speciellt denna vecka pga: Jag har postat arbetsproverna! Jag har mejlat en tjejjour och anmält intresse om att bli jourmedlem. Jag har köpt fina kläder.

Dricker ett glas vin och känner mig såhär:
danskatt.gif

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Katrine K said, on 16 mars 2008 at 21:28

    Åh, så søte!

  2. drowsy said, on 17 mars 2008 at 13:11

    visst är dom! men om man ser på dem för länge blir man lite åksjuk ;)


Kommentera

