Drowsy

novemberångest

Posted in Vardag by drowsy on 28 november 2007

Regn. Snö. Regn. Snö. Kan inte vädret bestämma sig?

Jag har existentiell ångest. Skulle egentligen köpa tyg och stoppvadd (dyrt på panduro!, men det blev avfärgningsmedel och acnelösning istället. Jag gjorde upp planer på att bli ‘normal’, men jag vet inte vad det är.

Satt i köket och ville gråta för att jag kände mig som världens fulaste person, K tycke jag va söt och såg ut som en my little pony.

Ska försöka neutralisera det orangea med en askblond toning.

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Loella said, on 20 december 2007 at 23:10

    Annika du får aldrig bli normal!Och jag tycker att du alltid är fin! med eller utan my little pony hår, hur du än ser ut så är du min idol!

  2. drowsy said, on 04 januari 2008 at 18:32

    Åh, fina vännen!

  3. ninis said, on 09 januari 2008 at 16:55

    älsk!

    du e alltid söt! mest söt är du när du är slappis-annika i mjukisar och t-shirt. men hoppas du har slutat sova i dem, du minns väl vad någon sa om att sova i för mkt kläder någon gång…?

    saknar dig skrutt!


Kommentera

