Drowsy

Kommentarer

Posted in Vardag by drowsy on 15 maj 2007

Varför är det ingen som kommenterar mina inlägg? Jag har tydligen haft  hela 7 anonyma besökare här idag.

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Karin said, on 16 maj 2007 at 15:28

    Man kanske inte vågar.

  2. drowsy said, on 17 maj 2007 at 19:25

    Då tackar jag dig, för att du var så modig att du vågade :D

  3. letaguldkorn said, on 20 maj 2007 at 21:28

    Häromdagen hade jag 69 besök – och inte en enda kommentar – det är smällar man får ta.

    Man liksom biter ihop och går vidare – inte se sig om – inte bli bitter – bara sträva framåt – som en pråmdragare.

    Nynna lite på ”Uppför Voooolga…” så ska du märka att det känns lite lättare.

  4. drowsy said, on 21 maj 2007 at 6:01

    Uppför vooolga? Fan jag måste vara internetskadad, för jag började fundera på vilken ripoff till google voolga må vara. Haha.

    Jag visste inte ens att folk besökte mig.


Kommentera

