Drowsy

”Det allra viktigaste för oss kvinnor”

Posted in Bitterhet/Ångest, Media, Politik by drowsy on 02 maj 2007

Är det här ett skämt? Tante Daisy

Jag är Tante Daisy. En dam som har börjat ”blogga” på gamla dar. Jag fick först hjälp att skriva av några unga bekanta men se det blev inte alls som jag tänkt mig, så jag lärde mig att sköta det hela och bloggar nu på egen hand. Jag kommer att skriva om sådant som jag anser vara det allra viktigtaste för oss kvinnor. Som attt vara en god hustru och mor till sina barn. Att ha ett vackert hem och kunna sköta ett hushåll. Att ha ett tilldragande och välskött yttre. Därför vill jag skriva om alla de unga kvinnor som håller dessa viktiga värden levande idag. För att vara lite modern och passa in i en blogg så kanske jag också skriver något litet om mina fantasier om den tjusigaste man jag vet – Carl Bildt.

Det måste vara ett skämt. Så jag läser den med humor. Vilka fantastiska meningar ”De [Tyskland] har också en fin köttbaserad matkultur som de värnar medan vi sitter här och slafsar i oss sallad. Som om de inte vore nog så har de förstått att verklig frihet är att inte har hastighetsbegränsingar på motorvägarna.”

Kommentera

