Drowsy

Kamrater!

Posted in Relationer by drowsy on 21 april 2007

bild104.jpg
Det går inte att vara bitter med så fina vänner som jag har. En oväntad mix blev en lyckad mix. Total fylla. Fantastisk fylla. Ni är värsta pang!kakorna, älskade vänner, fantastiska människor!

Jag upptäcker saker om mig själv. Sidor av min personlighet som jag verkligen gillar. Det är ni som framkallar dem hos mig. Och som bror K skulle sagt: – Man gör alltid sina egna val. Det är sig själv man ska tacka. Visst, men .. !

Jag väljer er! Och jag är så tacksam över att ni väljer mig! Jag väljer att välja er och väljer därför också att utveckla fina sidor i mig själv. Och jag tackar mig själv för att jag har valt er, för att jag väljer att bli en fin människa tillsammans med er. Ni är så underbara!

Nu ska jag göra en pärlplatta. Den ska bli stor och kommer ta lång tid.

Haha. Roliga vakter i garderoben igårkväll. Jag skulle lägga in kepsen, men den fick inte hänga på galge, så de la den på en hylla.
– Du glömmer inte den här nu va?
– Närå, för fan. Låna mig en penna! Skriver keps i handen.
Och de kom ihåg mig när jag skulle gå. Jag blev jätteglad för det.
– Visa handen för mig! Och jag visar handen. Och jag får kepsen.

Börjar också irritera mig på klistermärket nu. Jävla L, hahahaha.

Kommentera

