Drowsy

Utslagna hantverkare

Posted in Konsumtion, Vardag by drowsy on 16 mars 2007

Mina föräldrar ligger i min säng, alldeles utslagna efter att ha satt upp tre hyllor ovanför mitt skrivbord.

Pappa: Vi börjar bli gamla
Mamma: Ja, man orkar inte så mycket längre
P: …
M: Tror du riktiga hantverkare får göra såhär eller?
P: Vad ska vi göra då, vi väntar ju på att skjutsa Annika till jobbet
M: Titta på teve

Hyllorna blev jättefina. Tack mamma och pappa!

Pappa pratar i telefon med min lillebror
Pappa: Vart ska ni äta?
Lillebror: …
Pappa: Jaha, om vi har pengar? Haha

Och tydligen är lillebror helt väck för att han får playstation3 första dagen. Det är så mycket kredd så det inte går att beskriva, enligt pappa.

Och alla som är intresserade av konsumtionsberoende, rekomenderas att läsa om Emma i ETC, Jag är en missbrukare.

Kommentera

