Drowsy

klottersanering – ett serviceföretag i tiden

Posted in 3 Konst by drowsy on 21 februari 2007

Jag gillar idén med att ett företag som sysslar med klottersanering har sin ”portfolio” på nätet. Mycket på sidan är helt och hållet ovärt, en ful tag kan ju vara fylleklotter men många fylletags betyder antingen alkoholism eller brist på självinsikt. Orka klottra fult! Men jag hittade några gulliga i alla fall. Enjoy


Åh min favoritstencil! Jag kan inte förlåta att den togs bort från Atlasmuren


Oh! Looks like Eltono

En av de få snygga tagsen


En annan snygg. Är det spritpenna eller stencil?

+ =
Hihi…

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. IngenTv said, on 21 februari 2007 at 12:11

    ÅÅhh Tack för länken till Etono! Jag har alltid undrat vem som gör dom där linjerna, jag tycker att dom är sjukt faschinerande, bara tejpade linjer men ändå så coola! Jag funderar på om klottersanering består av gamla klottrare som tänkte göra sig en hacka på att tvätta bort klotter och samtidigt ge något tillbaka till klottrare, genom deras mycket fina bildgalleri!


Kommentera

