Drowsy

Gamla och nya projekt

Posted in Konsumtion, Vardag by drowsy on 21 februari 2007

namnlost-1.gif
Den här tänkte jag stencilera på min köksvägg förut.

Dagens projekt består i att hålla mig vaken. Simple as that! Eller… Nej, då hade jag inte gjort det till ett projekt. Hittils har jag vaknat, fått skjuts hem, druckit kaffe, skrivit ett brev, lyssnat på 3 skivor (At the drive-in, Silverchair, Tingsek) och surfat Klottersanering, Wooster Collective, Atlasmuren, Public Embrodery. Har dessutom läst lite om Britney Spears nya frisyr, vilken jag inte riktigt bryr mig om – men nu ser hon i alla fall ut som det nutcase hon är. Lär dock inte ta lång tid innan hon drar på sig en peruk.

Jag orkar inte skriva upp längre vart alla mina pengar försvinner. De försvinner, till största del på mat och dryck. Jag köper inte sådär jättemycket grejer annars. Det känns okej. Och hemköps-personalen orkar jag inte bry mig om längre. De är som de är. Jag får sluta bry mig helt enkelt. Så då har vi avslutat två projekt. Dags att ta tag i sånt som är viktigt på riktigt kanske… Att sova och vara vaken när man ska. Och göra mina arbetsprover.

Kommentera

