Drowsy

tack

Posted in Vardag by drowsy on 18 februari 2007

tack alla mina vänner & min familj för en fantastisk födelsedags i två delar. Först fredagens kalas med nästan alla mina älsklingar, YOU ARE AMAZING AND BEAUTIFUL & JAG ÄLSKAR ER. Och sedan dagens fika. Typ ingen i min familj verkar kunna klockan även fast de flesta är över 30, men det gör ingenting. Ni är världens bästa ändå! Tack för er kärlek, tack för er tid, omtanke och tack för era fina presenter.

Ju äldre man blir desto mindre spelar gåvor någon roll. Vad som verkligen betyder någonting är att ni bryr er. Jag har verkligen kännt mig älskad. Även om jag vet att ni älskar mig alltid, så kände jag verkligen er kärlek speciellt mycket nu. Ni är fantastiska, det går inte att säga nog.

Jag känner mig faktiskt lite äldre. Lite mindre stressad, inte på grund av att jag har mindre att göra – utan för att jag liksom någonstans mer litar på mig själv, att jag kommer att genomföra många av de saker som jag känner är viktiga för mig. Och de som inte hinns med, ja de får väl någon annan ta hand om. Hela världen beror inte på att jag tar hand om den, men jag har ett ansvar att ta had om mig själv och göra mig själv lycklig. Att välja min egen väg och mina vänner – som får mig att må bra, att känna mig trygg, att utvecklas, som visar mig det stöd och de kärlek jag behöver och förtjänar. I utbyte ska jag försöka visa min kärlek till er. Vilket jag försöker göra nu, och genom att umgås med er, genom att dela mina tankar och känslor med er, att tänka på er, att oroa mig för er, att bry mig om er, att tjata på er, att skämta med er, att gråta och skratta med er. Att finnas i er värld.

Tack. Jag älskar er så jävla mycket! Ni rockar min värld!

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. tove said, on 18 februari 2007 at 22:06

    blev lite tårögd. det är bra, det känns, jag tar åt mig!!
    älskar dig också!
    puss

  2. IngenTv said, on 19 februari 2007 at 8:24

    Grattis på födelsedagen, i efterskott!

  3. Ninis said, on 19 februari 2007 at 12:21

    Jag tror faktiskt att jag hade lika trevligt som du på både fredagen och söndagen! Tack för att jag får dela min vardag med dig, du är bäst! *kramgos*

  4. Toffe pop said, on 19 februari 2007 at 20:20

    Älskade fina vän! Tack, jag älskar dig och är stolt över att känna dig. Du inspirerar,gör mig lycklig och mycket mycket mer! KÄRLEK


Kommentera

