Drowsy

McDonalds hatar mig

Posted in Konsumtion, Vardag by drowsy on 08 februari 2007

Idag har vi storstädat och möblerat om vardagsrummet.
Idag har jag tvättat och källsorterat. Hade en stor svart sopsäck med saker som skulle sorteras, som jag inte orkat ta hand om. Men nu är det gjort!

Imorgon fyller min mamma år. Vad ger man till en sån?

Operation Hemköp #2
Var där två gånger idag. Första gången hamnade jag i en kassa där det satt en jättetrevlig kille. Han gullade t.o.m. med barnen! Andra gången var det helt okej. Inte otrevligt, inte trevligt.

McDonalds däremot. Fy fan. Jag känner att dom hatar mig. Jag kände att dom hatade mig den gången jag fick i mig fel mat på fyllan också. ”Det kan ju vara svårt att höra vad folk säger vid den här tidpunkten. Inte för att jag säger att du har sluddrat men det kan ju ha varit så”. SHIT! Men jag klagade, sa åt dom ”jag går och kräks så länge” när de skulle fixa ny hamburgare. Och så fick jag inte upp nåt. Inte alls. Fast jag var full, fast jag stoppade ner typ hela armen i halsen. Bara slemmigt. Fick en ursäkt per brev av anläggningschefen (?) nån vecka senare.
mcdonalds.jpg

Kommentera

