Drowsy

the sound of london

Posted in 3 Konst, Vardag by drowsy on 17 december 2006

igår var Ida och jag på The Sound of London. helt fantastiskt roligt och bra, minns dock bara första akten Foreign Beggars. träffade ett par gamla vänner. lät folk slicka öl från mina armar. slickade öl från idas armar. hånglade. hängde i vippen. slog fel pinkod på mobilen 3 gånger så jag va tvungen att ringa comviq’s kundtjänst i morse, tack och log kunde jag få pukkoden på telefon. fick en relativt snäll stalker med vem jag tjatade om kärlek&respekt och cheerade. fylle-smsade. hade efterfest hemma hos mig själv medans ida somnade på soffan.

nu är jag trött och bakfull. har spenderat hela dagen i vadagsrummet med teven på. är det någon som vet vaför man svettas så konstigt när man är bakis, är det alkoholen som luktar?

imorgon ska vi upp tidigt och fortsätta julhandla. funderar på om jag också ska gå och lägga mig.

dagens media
AmericanPie-skådespelare hotade med att antasta grannens hund. And it’s not Stifler.
En fansite om Christina Ricci har lagt ner, pågrund av att Ricci använder djurpälsar. Jag hejar på webmastern.
Vem fan bryr sig om/var Prinsessan Madeleine rastar sina hundar, eller vad hon har på sig?
men jag hittar inga recensioner från igår, tråkigt värre.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. ida said, on 21 december 2006 at 8:39

    http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1323&a=598444&previousRenderType=1

    sådärja, gumman, en liten analys från någon ett par öl fattigare är vi var.

    borde verkligen inte sitta och surfa korttids-nostalgi nu, istället borde jag förbereda mig inför min exam som börjar om sisådär en timme eller två. men men.

    det är svårt att lära gamla bullies sitta. eller något.

    miss you, tack för en underbar helg!

  2. annika said, on 23 december 2006 at 16:18

    va synd att det var så lite bilder i DNrecensionen bara :( det hade varit roligt att se lite mer av folket, eftersom man själv minns så jävla lite. Men fy sjutton va vi hade roligt. Bästa kvällen på jättelänge! Tack själv baby! Xoxoxo


Kommentera

