Drowsy

rock n’ roll ain’t noise pollution

Posted in Vardag by drowsy on 30 november 2006

Va hemma hos brorsan och hans familj igår. Först fikade vi, sen åkte jag till stallet, sen kom dom efter för hästen hade ett jättesvullet högeröga som brorsans fru skulle kolla lite närmre på, sen åkte vi hem igen och käkade. Rödspätta, ris, remouladsås och till det vitt vin.

Jag gillar min familj för de är lite hursomhelst. Så det gör inget om man själv är lite hursomhelst. Till efterrätt blev det kaffe och baileys. Brorsans tjej däckade först, i ena halvan av soffan. Jag och brorsan kollade sex eller sju avsnitt av Mäklarna. Så himla bra! Sen däckade jag också, i andra halvan av soffan.

Vid lunch gick vi till öppna förskolan med L, va där en stund, sen åkte jag hem. Lyfte några gånger på hantlarna (fick träningsvärk, men det kan va att jag är lite stel sen jag sov på soffan också), åt vegetarisk pizza & tog några bilder på min inlindade fot. Bandage är hett. I like the fact att det hände för att jag va sugen på snus.

061130_02.jpg

Note to self – Bra presenter till L
I <3 havrefras tröja
Plastmat och plastfrukt
Pippi Långstrump-grejer

Kommentera

