Drowsy

don’t run with sleepy feet

Posted in Konsumtion, Vardag by drowsy on 29 november 2006

Jag lyckades nog vricka foten igår när jag satt framför datorn, jag satt på den så den somnade. När jag skulle springa ut i hallen och hämta snuset så märkte jag inte att den hade somnat så jag tappade balansen och vrickade skiten. Fuck va det gjorde ont. Sen satt jag och kved lite framför datorn tills alla somnade. Då gick jag också och la mig. Men den va nog bara bra, fysisk smärta blockerar den psykiska har jag hört. Och jag va lite gnällig och kärlekskrank igår.

Sen drömde jag världens mysigaste dröm om Ene, olagliga målerier och optimistjollar. Vaknade 4.39 av att nån ringer mig, funderar på att svara och skälla ut, men jag tryckte bort det och fortsatte drömmen.

Har varit i centrum och fikat.

Sen gick jag till apoteket och köpte:
Elastiskt bandage
Nagellack remover
Vårdande ansiktskräm

Verkar som om det är nåt knas med vattnet i huset, och eftersom jag inte vill stå med schampo i ögonen och inte få nåt vatten ur duschen fyller jag upp badkaret. Det tar sin tid, och det blir lite brunrött – sådär som det blir ibland på våren när snön smälter och rosten från rören blandar sig med vattnet.

I julklapp önskar jag mig:
En ny mobil – för batteriet glappar och jag råkade spräcka displayen på jobbet
En extern hårddisk, mina befintliga gigabytes är upptagna med annat
En häftig och snygg pojkvän som jag kan skriva om i min blogg
(om du är intresserad kan du ansöka om platsen genom att skriva en kommentar på inlägget)

Igår laddade jag upp en teckningdeviantart. Färgerna blev skitdåliga i datorn, men den kanske skulle passa bra som vectorgrafik. Fast sånt kan inte jag än.

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Johan said, on 30 november 2006 at 14:02

    Jasså damen, det är här du är :)

    Är det inte dags för dig att lära dig vektorgrafik med illustrator snart. :) Veerle har en del bra tutorials på hur man gör snygga illustrationer och lär sig baserna.

    Jag tyckte för övrigt teckningen var fin hun,

    Hoppas du får allt du önskar dig i julklapp..

    Paice!


Kommentera

